Translate

četvrtak, 8. studenoga 2012.

Wellcome!!!


Obzirom da je "Lido" jedan od pseudonima pod kojima pišem, "Lidosfera" mi se nametnula kao logičan naziv bloga.
Također, mislim da je to najprikladnija riječ za predstavljanje nekog "mog svijeta" u kojem se isprepliću proza, poezija, glazba, film...odnosno područja kojima se bavim ili se pokušavam baviti...

"Lido" is one of the pseudonyms under which I'm writing, so "Lidosfera" seems to me as logical name for the blog
Also, I think that is the most appropriate word for the presentation of "my world", interplay of prose, poetry, music, film ...


Osim svog rada, trudit ću se predstaviti i ostvarenja nekih mojih prijatelja i ljudi s kojim surađujem ili sam surađivao, a nadam se i ostvarivanju novih suradnji, prvenstveno na području glazbe.

Except my work, I'll try to present some achievements of my friends. And i hope that we can make some kind of collaboration, especially in music...

Još jednom, Dobrodošli i hvala na podršci.
Čitajte me i na lido.blog.hr

Once again, Welcome and thank you for support.
Read me on lido.blog.hr

Nema komentara:

Objavi komentar